Garanția produselor


Pentru persoane fizice, produsele cumparate de pe SoundHouse.ro sau prin reteaua de dealeri nationali, beneficiati in functie de categoria produsului amplificatoare/procesoare de sunet 12 luni garantie de conformitate si pentru difuzoare/subwoofere/alarme 24 luni de garantie de conformitate din momentul achizitionarii podusului si receptionarii acestuia.

Pentru persoane juridice, produsele cumparate de pe SoundHouse.ro sau prin reteaua de dealeri nationali, beneficiate de 12 luni garantie de conformitate pentru toate categoriile de produse: amplificatoare/procesoare/ difuzoare/subwoofere/alarme.

La produsele resigilate termenul este de 12 luni calendaristice.

 Asigurarea bunurilor cumparate de pe SoundHouse.ro este oferita in concordanta cu Legislatia Romana si Europeana actuala si corespunde normelor legislative aferente produselor.

 

Pentru produsele resigilate (amplificatoare/procesoare de sunet/difuzoare/subwoofere/alarme), termenul de garantie este de 12 luni din momentul achizitionarii podusului si receptionarii acestuia.
 

Pentru intrebari si informatii legate de produsele care se afla in garantie, ne puteti contacta la tehnic@soundhouse.ro sau prin telefon la 0374490389 .

 

In aceasta pagina a magazinului SoundHouse.ro gasiti informatii despre garantia produselor comandate si conditiile de returnare.

 

Conditiile de garantie se asigura in conformitate cu prevederile OG 21/92, Legea 449/2003, si modificarile ulterioare.

 

Produsele electronice cumparate (precum difuzoare, subwoofere, amplificatoare, alarme) sunt livrate insotite de certificat de garantie si conformitate EU/CE; care asigura ca produsul respecta cerintele esentiale de functionare.

 

Garantia de conformitate este valabila doar daca produsele au fost montate de catre un service agreat SoundHouse.ro, lista de dealeri agreati o gasiti accesand: https://www.soundhouse.ro/cauta-dealer .

Daca in zona dumneavoastra nu este niciun dealer SoundHouse, se accepta montaj in service autorizat RAR.

 

Inainte de trimiterea produsului in service-ul SoundHouse (aflat in garantie sau in afara acesteia) trebuie sa respectati urmatoarele conditii:

 

1. Produsele aflate in perioada de garantie vor trebui trimise impreuna cu certificatul de garantie completat de service-ul ce a realizat instalarea. Optional putem cere dovada(factura) efectuarii instalarii intr-un service agreat SoundHouse.ro.

2. Va rugam sa ne contactati prin e-mail catre tehnic@soundhouse.ro sau telefonic la 0374490389
.

3. Produsul trebuie ambalat corespunzator pentru a nu suferi daune pe perioada transportului.

4. Dupa ce vom receptiona coletul in termen de 2 zile lucratoare vi se va comunica rezultatul verificarii cat si costul reparatiei daca este cazul.

5. In termen de maxim 14 zile(pentru produsele aflate in garantie) veti receptiona produsul, intre 10 si 90 de zile pentru produsele care nu se mai afla in garantie.

Se va refuza receptia in vederea asigurarii garantiei pentru acele produse care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte.

Garantiile se expediaza doar cu firma Fan Courier pentru ca plata sa fie suportata de catre firma noastra. trimiterea cu orice alt curier se va face pe cheltuiala consumatorului sau va fi adaugata pe factura daca s-a trecut cu plata la destinatar(adica la firma noastra).

Reparatiile efectuate de catre personane neautorizate duc la pierderea garantiei.

Producatorul si vanzatorul sunt exonerati de obligatiile lor privind garantia, daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare, cuprinse in documentatia care insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.

 

De asemeni garantia se pierde in cazurile: deteriorarile termice, mecanice si plastice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare; folosirea de baterii neconforme, surse de alimentare sau alte accesorii decat cele aprobate de producator; interventii neautorizate asupra programului software furnizat impreuna cu aparatul, altul decat cel pus la dispozitie de producator; in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid; schimbarea starii originale a aparatului.

Nu raspundem de eventualele probleme de compatibilitate cu accesoriile achizitionate de la alte firme.

De asemenea nu ne asumam nici o raspundere pentru subansamblele care sunt folosite pe sisteme ce nu corespund ca performante cu specificatiile producatorului respectiv.

Departamentul tehnic va efectua operatiunile de service in termen de cel mult 14 zile de la primirea produselor, termenul de reparatie se poate prelungii cu acordul partilor.

 

Produsele de folosinta indelungata, defecte in termenul de garantie, atunci cand nu pot fi reparate sau cand durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea din contract a produsului respectiv.

Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului achizitionat ori a serviciului prestat se face imediat dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia, in maxim 14 zile calendaristice, daca aceasta situatie nu este imputabila consumatorului.

Agentul economic are aceleasi obligatii pentru produsul sau serviciul inlocuit ca si pentru produsul sau serviciul vandut initial.

Firma noastra nu va fi raspunzatoare legat de intarzieri de forta majora intervenite pe timpul transportului. Indiferent de modalitatea livrarii va rugam sa va asigurati ca ati primit actele corespunzatoare fara de care asigurarea garantiei nu se poate realiza.

Orice neconcordanta sau omisiune sesizata de beneficiar in privinta actelor intocmite de departamentul nostru de vanzari fata de conditiile anterior discutate cu reprezentantii firmei noastre si/sau fata de produsele receptionate vor trebui comunicate pe orice cale in maximum doua zile lucratoare de la data primirii acestora, orice sesizare ulterioara fiind nula de drept.

 

Contact: tehnic@soundhouse.ro  /   0374490389

 

Scrie-ne pe WhatsApp